Marketing

V této sekci můžete pokládat otázky zástupcům marketingu hokejového klubu Mountfield HK. Na dotazy Vám odpoví některý z marketingových pracovníků.

K položení dotazu je nutná registrace, pro kterou platí stejná pravidla jako v případě diskuzního fóra. Prvním krokem je základní registrace, platná po všechna fóra webů eSports.cz, následně je třeba zaslat autorizační e-mail se zvolenou přezdívku na adresu redakce@mountfieldhk.cz. Pokud jste se již dříve zaregistrovali v diskuzi, své údaje můžete okamžitě používat i v této sekci.

prosím nevyplňovat

StepCloser
13.3.2023, 13:14
Dobrý den, chtěl jsem poslal permanentku na jeden zápas čtvrfinále kamarádovi, ale v aplikaci není ani jeden zápas uvedený a nedá se tedy nic poslat. Kdy se tam zápasy nahrají?

PS. Psal jsem už GM, ale nevím, zda není lepší psát o aplikaci zde.

Odpověď:
Dobrý den,
stejně jako v předešlém play-off, tak i letos přeposílání a uvolňování permanentek z aplikace nebude možné. V současné době intenzivně pracujeme na redesignu aplikace, který bude mimo jiné i tyto funkce v rámci nadstavbové části obsahovat.
Děkujeme za pochopení.
S pozdravem Aleš Havel
Kosak1964
6.2.2023, 13:40
Dobrý den,

měl bych na vás jednu prosbu a otázku..

Včera jsem byl na utkání s Kometou a chtěl jsem si dát kávu v Cafe-co automatu. Jeden z nich byl o přestávce doslova přecpaný a druhý byl za mřížemi u fanoušků hostů. Zajímá mě, jestli by se s firmou dalo promluvit o provozu ještě jednoho stroje. Přece jen si tam chodím často a přijde mi, že při takových utkání je jeden automat pro 4000 domácích příznivců málo (nejen u těch navštěvovanějších).

Poté jedna odlehčující otázka. V NHL začali být velmi populární na kostce záběry ,,In the house”, kde se vždycky vezmou postavy z filmů a v hledišti se zabere kamerou nejpodrobnější ,,dvojník”. Jako nápad pro zpestření během přestavek např. si myslím, že super. Alespoň mě to baví, baví to celou NHL a věřím, že i naše fanoušky by to pobavilo. Je toto možnost realizovat?

Děkuji a přeji pěkný den

Odpověď:
Dobrý den,
počet automatů a jejich umístění řeší s poskytovatelem obchodní oddělení, připomínku předáme.
Aktivita "In the house" je postavena na větším počtu kamer a jejich práci s nimi. V této oblasti je klub výrazně limitován technických zázemím. Máme sice modernizované panely časomíry a systém ovládání obsahu, počet kamer zůstal prozatím stejný. Z tohoto důvodu nad podobným druhem aktivit neuvažujeme.
S pozdravem Petr Picka
Marek2001 (Hradec Králové)
20.1.2023, 23:02
Dobrý den nešlo by dát na diskuzním fórum ban Petrehk999? Má neustálý urážky co skoro každej zápas když hrajeme zápas a dneska už to bylo moc.

Děkuji za odpověď

Odpověď:
Dobrý den,
jak už to tak bývá, derby opět vyvolalo emoce nejen na ledě a stadionu, ale také na diskuzním fóru. Vulgární příspěvky jsme proto skryli a uživatelům, kteří se takto provinili opakovaně, zamezili v přístupu.
S pozdravem Jan Vavřina
VS16
11.1.2023, 11:21
Dobrý den,

Klesající návštevnost hokejových zápasů je znát napříč celou extraligou. Pokud navíc hrajeme utkání ve všední den, tak jako včera, tak na šlágr s Libercem, který má vždy “grády”, přijde slabých 3200 diváků. Jakým způsobem chcete zlepšit promo těchto zápasů, aby si na ně lidé našli cestu?
Měl bych malý tip - 24. 1. hrajeme doma s Karlovými Vary a 28. 1. startují Votroci druhou půlku své soutěže v Plzni. Co fotbalisty pozvat na hokej a udělat třeba v čase mezi 16. - 17. hodinou autogramiádu fotbalistů buď ve stanu před zimákem, nebo někde uvnitř stadionu? Kapitán Votroků by pak mohl hodit čestné buly. Klub by to moc nestálo (maximálně vyhřívaný stan před zimákem) a alespoň by se projevila nějaká snaha přilákat lidi na stadion a prohloubit spolupráci hradeckých klubů.

Odpověď:
Dobrý den,
máte pravdu, že napříč ligou má návštěvnost klesající tendenci. Mountfield HK bude pokračovat v nastaveném objemu propagace, na který jsou stanovené podmínky.
Komunikace s fotbalovým klubem probíhá, téma společné akce již zástupci obou klubů řešili. Vámi zmiňovaný termín je však z mnoha důvodů nereálný, nicméně se spojení v rámci akce pro fanoušky budeme v budoucnu zabývat.
S pozdravem Petr Picka
Mahony. (Hradec)
21.12.2022, 12:38
Dobrý den,chci se zeptat,proc nejsou ve fanshopu k dostání kalendáře?

Odpověď:
Dobrý den,
dle informací z fanshopu jsou kalendáře standardně k dispozici.
S pozdravem Aleš Havel
Pifuš
2.12.2022, 11:53
Dobrý den,

v klubové aplikaci nebyly a už opět jsou k dispozici vstupenky na zápas s Libercem v pátek 9.12.2022 od 18:00 hod., i když je zápas odložen. Prosím o odstranění, neboť si lze na tento nehraný zápas zakoupit vstupenky.

Děkuji

Odpověď:
Dobrý den,
zápas proti Liberci se skutečně na určitou dobu objevil v prodeji, což vzniklo manipulací utkání proti Zugu. Nyní by mělo být vše v pořádku.
S pozdravem Aleš Havel
Q13 (Hradec !!)
1.12.2022, 07:22
Dobrý den, zbývá 1500 lístků na derby. Trochu to na instagramu a fb nahecujte ať se ten zápas vyprodá. Kdy jindy pomoci týmu než teď. Díky

Odpověď:
Dobrý den,
slovy klasika: jdeme zápas od zápasu :-) Derby se budeme věnovat – jak na ledě, tak na sociálních sítích – o víkendu.
S pozdravem Jan Vavřina
Pifuš
29.11.2022, 23:22
Dobrý den,

měl bych dotaz, proč nejsou v Prodejní aplikaci k dispozici vstupenky na domácí zápas s Libercem v pátek 9.12.2022 od 18:00 hod., když zápas je uveden na webu v rozpisu všech utkání.

Děkuji

Odpověď:
Dobrý den,
zápas s Libercem bude s největší pravděpodobností odložen, což se momentálně řeší s vedením Českého hokeje. Z tohoto důvodu není utkání v on-line prodeji ani v klubové aplikaci. O náhradním termínu budou fanoušci informováni na webu klubu a soc. sítích.
S pozdravem Aleš Havel
PATOLOG (Hradec Králové)
31.10.2022, 16:34
Dobrý den,

rád bych poděkoval panu Ing. Havlovi za skvělý přístup, komunikaci a ochotu při výměně permanentky. Je fajn, že má náš klub v týmu takové lidi, jako je pan Havel! :-) Díky

Odpověď:
Dobrý den,
děkujeme za milou zpětnou vazbu :-)
michalda
26.10.2022, 13:05
Dobrý den,

dovolím si ještě jeden komentář. Je mi jasné, že na velký marketing zřejmě nemáte budget, možná ani kapacitu, to neumím posoudit. V Hradci však máme vysoké školy a mohli byste zkusit zadat nějaký studentský projekt, třeba z toho vzejde něco zajímavého. Nedělat nic je však cesta do pekel...Příští rok vám tu vyroste ”konkurence” v podobě nového fotbalového stadionu a fanoušek si zřejmě občas bude muset zvolit kam půjde ( omezené finance).Všichni bychom rádi chodili na plný stadion a zvučné posily. Mě třeba k podpoře napadá blbost co nic nestojí : anglicky / francouzsky mluvící hráči by mohli občas zajít do hodin na školách a v mateřeském jazyce se pobavit se studenty. Stejně tak mohou např. Finové zajít do hodin zěměpisu, Češi kouknout na tělocvik atd.. Počítám, že když např. v Jaroměři / Chlumci / Hořich uvidí hráče Mountfieldu, který tam nechá pár lístků, může to mít nějaký ohlas. Předpokládám, že ve smlouvách mají i hráči marketingové povinnosti. Třeba se s nápady někdo další přída a nebude vědět co dříve 😃 Neberte to jako osobní kritiku, ale snahu návštěvnost trošku ”nakopnout”. Vzhledem k loňskému úspěchu je to bída a osobně vidím jen pár stále se opakujících akcí - fotbal na Novým, pár ”mladých” na Stříbrnáku........ něco ”neotřelého” by se hodilo.

Hezký den a ať se daří !!


Odpověď:
Dobrý den, máte pravdu, že o velký marketing v našich podmínkách nepůjde. Realizujeme drobné a jak zmiňujete i pravidelné aktivity a ty mají již historicky svoji tradici a své místo v kalendáři. Konkurenci v podobě fotbalového klubu také vnímáme. Celkové pojetí prezentace a realizace aktivit je ovlivněno nejen samotným rozpočtem a dostupností služeb ale také prostorem, který je možné aktivitám věnovat. Každý klub funguje trochu jinak, Mountfield HK je postavený na menším týmu zaměstnanců, jejichž činnost má často velký přesah i mimo dané oddělení.
S pozdravem Petr Picka
Další stránky
<<234567>>